Pomoćnica gradonačelnika pri Službi za opću upravu i društvene djelatnosti
Mirjana Blažević, dipl.pravnica
Mirjana Blažević rođena 01.05.1965.godine u Zenici. Osnovnu i srednju Ekonomsku školu završila u Zenici. 19.04.1989.godine diplomirala na Pravnom fakultetu u Sarajevu. Nakon provedene procedure putem Agencije za državnu službu Federacije BiH , 01.08.2007. godine postavljena na radno mjesto rukovodećeg državnog službenika pomoćnice načelnika pri Službi za opću upravu i društvene djelatnosti u Općini Novi Travnik. Prije postavljena na radno mjesto pomoćnice načelnika radila u Višem sudu u Zenici, Centru za besplatnu pravnu pomoć Španske humanitarne organizacije MPDL u Zenici, Centru za besplatnu pravnu pomoć Američkog komiteta za izbjeglice - ARC i Centru za besplatnu pravnu pomoć „Vaša prava BIH“u Travniku na poziciji glavnog pravnika za Regiju jug. Bila i član redakcijskog kolegija Magazina „Vaša prava“.
Telefon: 030 795 604 Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Služba za opću upravu i društvene djelatnosti obavlja sljedeće poslove:
-
provodi odluke Gradske uprave i druge opće akte koji se odnose na opću upravu,
-
rješava u upravnim stvarima iz oblasti opće uprave,
-
izrađuje pojedinačne akte koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti službenika i namještenika,
-
obavlja upravne i stručne poslove iz oblasti boračko – invalidske zaštite,
-
upoznaje javnost o radu Gradske uprave i rješava po zahtjevima fizičkih i pravnih lica za pristup informacijama,
-
sarađuje sa javnim ustanovama, organizacijama i udruženjima iz oblasti predškolskog odgoja, zdravstva, socijalne zaštite, kulture, sporta i boračko – invalidske zaštite,
-
vodi propisane službene evidencije u oblastima iz svoje nadležnosti i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu tih evidencija,
-
organizira i vodi poslove matičnih knjiga,
-
obavlja poslove ovjere potpisa, prijepisa i rukopisa,
-
vodi poslove centra za registraciju birača,
-
priprema godišnje planove rada o izvršavanju poslova, analizira provođenje poslova i sačinjava izvještaj o radu,
-
druge poslove koji su zakonom i drugim propisom stavljeni u nadležnost općinskog organa uprave, a po svojoj vrsti, srodnosti i međusobnoj funkcionalnoj povezanosti spadaju u poslove koje obavlja ova Služba.
Preuzimanja
Izjave
IZJAVA BUDUĆIH BRAČNIH PARTNERA PRILIKOM NAJAVE ZA ZAKLJUČENJE BRAKA - B
IZJAVA BUDUĆIH BRAČNIH PARTNERA PRILIKOM NAJAVE ZA ZAKLJUČENJE BRAKA - H
Mladi
EU START-UP PODRŠKA ZA MLADE U SBK/KSB
Javni poziv omladinskim udruženjima za upis u spisak omladinskih udruženja na području Općine Novi Travnik
Obrazac 1. – Zahtjev za upis u općinski spisak omladinskih udruženja, bos
Obrazac 1. – Zahtjev za upis u općinski spisak omladinskih udruga, hr
Pravilnik o vođenju spiska omladinskih udruženja
BIZ/BIS
Javni poziv za ostvarivanje prava na dodjelu-lijepljenje zdravstvenih markica za 2022. godinu
I.
Federalno ministarstvo za pitanja branitelja i invalida domovinskog rata nam je aktom broj: 04-41-3563/11 od 21.07.2011. godine dostavilo izmjene i dopune Procedura za obezbjeđenje efikasnosti u poslovima evidencije i kontrole proračunskih sredstava po osnovu povrata uplaćenih naknada za invalidnine i ratna priznanja.
Navedenim Procedurama utvrđena je obaveza općinskih službi, kao i korisnika invalidnina, a u svrhu kontrole proračunskih sredstava i to na način da su se korisnici invalidnina dužni javiti u općinsku službu radi identifikacije, uz osobne dokumente svakih 6 (šest) mjeseci. Općinske službe na kraju svake godine moraju vršiti sravnjenje broja korisnika invalidnina.
Korisnici primanja po osnovu braniteljsko invalidske skrbi koji nisu u mogućnosti da se osobno odazovu (teža bolest, nepokretnost), ako borave van područja općine ili u inozemstvu, dužni da nas obavijeste kako bi mogli, kao nadležna Služba, da poduzmemo odgovarajuće mjere i da u konačnici ne bi došlo do obustave isplate invalidnine.