Stranica Grada u procesu prilagodbe
is-icn-1.png is-icn-1.png is-icn-1.png

nacelnik-duje.jpg

Pomoćnica gradonačelnika pri Službi za internu reviziju

Zenaida Varupa

Rođena 23.12.1980. godine u Zenici. Osnovnu i srednju školu završila u Zenici. Diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 18.07.2003. godine i stekla zvanje diplomirani ekonomista. Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Zenici, 16.12.2013. godine završila magistarski studij i stekla zvanje magistra ekonomskih nauka. Prvo radno iskustvo stiče u preduzeću Economic d.o.o. Vitez gdje je radila u periodu od 2003. do 2011. godine. Na Internacionalnom univerzitetu Travnik u Travniku radila od 2011. do 2015. godine u svojstvu asistenta odnosno višeg asistenta. Od 2015. godine do 2024. godine zaposlena na radnim mjestima stručnog saradnika, odnosno višeg stručnog saradnika u Službi za finansije Općine Vitez. Od 20.05.2024. godine zaposlena u Gradu Novi Travnik na radnom mjestu pomoćnice gradonačelnika pri Službi za internu reviziju.

Telefon: 030/795-620    Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Služba za internu reviziju obavlja sljedeće poslove:

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata

  •  analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti

  •  provodi sljedeće procese interne revizije:
    1) strateško (trogodišnje) i godišnje planiranje revizije,
    2) testiranje, ispitivanje i ocjena podataka i informacija,
    3) izvještavanje o rezultatima i davanje preporuka u cilju poboljšanja poslovanja i
    4) praćenje realizacije preporuka interne revizije

  • vrši nezavisno, objektivno uvjeravanje i konsultantsku aktivnost kreiranu sa ciljem da se doda vrijednost i unaprijedi poslovanje organizacije te pomogne organizaciji da ostvari svoje ciljeve osiguravajući sistematičan, disciplinovan pristup ocjeni i poboljšanju efikasnosti upravljanja rizikom, kontrolama i procesima upravljanja

  • pruža podršku rukovodstvu i organizaciji u kojoj je uspostavljena

  • obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola, procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu: identifikacije rizika, procjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave, ispunjavanja zadataka i postizanja definisanih ciljeva Gradske uprave, ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa, usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama, čuvanje sredstava od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti, integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja

  • izrađuje strateške i godišnje planove interne revizije bazirane na procjeni rizika

  • Gradonačelnik ima isključivo ovlaštenje da inicira posebne zadatke konsultantske prirode koji se odnose na internu reviziju, a koji nisu obuhvaćeni godišnjim planom interne revizije

  • vrši provedbu interne revizije u službama za Gradsku upravu

  • izrađuje izvještaje o obavljenim internim revizijama, te godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije

  • prati realizaciju datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji

  • sarađuje sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH;

  • organizuje i vodi aktivnosti na provođenju eksterne revizije poslovanja, od strane nadležnih institucija, u koordinaciji sa službama

  • obavlja ostale poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH

  • iskazuje potrebe za nabavku sredstava i usluga neophodnih za rad službe

  • učestvuje u procesu izrade strategije razvoja i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja

  • učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe, dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba, dostavlja informacije potrebne za izradu plana implementacije strategije i učestvuje u izradi istog

  • provodi politiku Gradske uprave utvrđenu Strategijom razvoja iz domena Službe

  • izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe

  • na osnovu posebnih ovlaštenja gradonačelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe

  • obavlja i sve druge stručne i druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti interne revizije, kao i poslove koje odredi gradonačelnik te je u svom radu neposredno odgovorna gradonačelniku

 

Dokumenti

Povelja IR Grada Novi Travnik

Copyright 2024 GRAD NOVI TRAVNIK Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17